Skrivnosti dobrega spanca

Enostavno zaspite, spite celo noč, premagajte težave s spancem ter poživite svoje telo in duha

Spanec je temeljno gorivo, ki nas poganja pri vseh aktivnostih tekom dneva. S tem priročnim vodnikom se boste naučili tehnik, s pomočjo katerih boste lahko hitreje zaspali in uživali v globljem spancu.

S pomočjo skrbnega preučevanja vaših spalnih navad in načina življenja vam dr. Chris Idzikowski na podlagi svojih 30-letnih izkušenj poda zanesljive nasvete, kako premagati najpogostejše težave s spancem, kot so nespečnost, nočne more, smrčanje in težave s spancem pri ljudeh vseh starosti.

Preberite več
Cena: 21,90 
Na zalogi
33 dni garancije
Na vse nakupe imate 33 dnevni rok za vračilo. Brez vprašanj.
Hitra in brezplačna dostava
Za vsa naročila nad 69,90 €, vam nudimo brezplačno dostavo.
Različne možnosti plačila
Predračun – UPN nalog, po povzetju, plačilne kartice, GooglePay & ApplePay

Skrivnosti dobrega spanca – Enostavno zaspite, spite celo noč, premagajte težave s spancem ter poživite svoje telo in duha

 

Skoraj tretjino življenja prespimo

Približno tretjino našega življenja prespimo. To je več časa, kot ga porabimo za vzgajanje naših otrok, druženje z našimi prijatelji in celo več časa, kot ga porabimo za delo. Pomislite, koliko truda namenimo za skrb za otroke, prijateljstva in naše delo ter kako malo časa po drugi strani namenimo razmišljanju o izboljšanju našega spanca. Nagnjeni smo k temu, da jemljemo spanje kot samoumevno – o njem razmišljamo kot o procesu revitalizacije, ki bi se nekako kar moral “zgoditi”.

Rojeni smo z blagoslovom spanja brez napora: ko so otroci utrujeni, preprosto zaprejo oči in potonejo v spanje. Toda do odrasle dobe se naučimo prilagajati spalne navade skladno z običaji naše družbe. To naučeno vedenje izpodbija našo sposobnost naravnega spanja. Hitro lahko nastopi nespečnost.

Spanje je več kot le počitek

Spanje prinaša mnogo več kot le počitek, saj nas ob ustreznih pogojih poživi in napolni z dovolj energije za nov dan. Vsi to počnemo in vsi vemo iz osebnih izkušenj, da se njegova oblika, globina, intenzivnost in sposobnost, da nas osveži, precej razlikujejo. Spanec je temeljno gorivo, ki nas poganja pri vseh aktivnostih tekom dneva. S tem priročnim vodnikom se boste naučili tehnik, s pomočjo katerih boste lahko hitreje zaspali in uživali v globljem spancu.

Nespečnost

Spoprijateljite se s spanjem in se naučite, kako ga prilagajati vašim nihajočim se potrebam. S pomočjo skrbnega preučevanja vaših spalnih navad in načina življenja vam dr. Chris Idzikowski na podlagi svojih 30-letnih izkušenj poda zanesljive nasvete, kako premagati najpogostejše težave s spancem in odpraviti nespečnost. Tematike obsegajo nespečnost, nočne more, smrčanje in težave s spancem pri ljudeh vseh starosti.

V knjigi je predstavljenih 20 posebej zasnovanih vaj, ki vam pomagajo, da se na naraven način potopite v blažen spanec. Tehnike vključujejo starodavne metode, ki jih potrjuje tudi sodobna znanost, kot so:

meditacije in dihalne vaje,
samomasažo,
zeliščarstvo in aromaterapijo,
postavitev pohištva in drugih elementov v spalnici po feng šuju in
druge pomirjujoče načine, ki vam pomagajo doseči globlji spanec.
To je popoln vodnik za izboljšanje telesnega in duševnega zdravja s pomočjo doseganja večje kakovosti spanja.

Kategorija: Knjige za zdravje & alternativna medicina

Avtor: Chris Idzikowski

Število strani: 160

Vezava: mehka

Velikost: 13,5 x 21,0 cm

ISBN: 978-961-94387-6-3

Datum izdaje: 2018

Izdal: Založba Cangura

Bodi prvi ocenjevalec “Skrivnosti dobrega spanca”

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Zaenkrat še ni mnenj.